Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/52942
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPetrashina, A. D.-
dc.coverage.spatialМинскen_US
dc.date.accessioned2023-09-25T08:57:59Z-
dc.date.available2023-09-25T08:57:59Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationPetrashina, A. D. The role of aesthetic intelligence in marketing / A. D. Petrashina // Актуальные вопросы экономики и информационных технологий : сборник тезисов и статей докладов 59-ой научной конференции аспирантов, магистрантов и студентов БГУИР, Минск, 17–21 апреля 2023 г. / Белорусский государственный университет информатики и радиоэлектроники. – Минск, 2023. – С. 404.en_US
dc.identifier.urihttps://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/52942-
dc.description.abstractThe information about aesthetic intelligence and the influence of senses in marketing are presented in the paper. The most important skills in marketing – the ability to find unique features of the product and to show products from the best side are described.en_US
dc.language.isoenen_US
dc.publisherБГУИРen_US
dc.subjectматериалы конференцийen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectaesthetic intelligenceen_US
dc.titleThe role of aesthetic intelligence in marketingen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Актуальные вопросы экономики и информационных технологий : материалы 59-й научной конференции аспирантов, магистрантов и студентов (2023)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Petrashina_The_Role.pdf243.47 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.