Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/52944
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorRatkevich, V. A.-
dc.coverage.spatialМинскen_US
dc.date.accessioned2023-09-25T12:38:30Z-
dc.date.available2023-09-25T12:38:30Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationRatkevich, V. A. Effective brand positioning / V. A. Ratkevich // Актуальные вопросы экономики и информационных технологий : сборник тезисов и статей докладов 59-ой научной конференции аспирантов, магистрантов и студентов БГУИР, Минск, 17–21 апреля 2023 г. / Белорусский государственный университет информатики и радиоэлектроники. – Минск, 2023. – С. 405–406.en_US
dc.identifier.urihttps://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/52944-
dc.description.abstractThe information on the nessesity of forming an effective strategy of brand positioning is presented in the paper. The main stages of its creation are described. Special attention is paid to reputation as one of the components of brand positioning.en_US
dc.language.isoenen_US
dc.publisherБГУИРen_US
dc.subjectматериалы конференцийen_US
dc.subjectreputationen_US
dc.subjectbrand positioningen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.titleEffective brand positioningen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Актуальные вопросы экономики и информационных технологий : материалы 59-й научной конференции аспирантов, магистрантов и студентов (2023)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ratkevich_Effective.pdf249.54 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.