Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/53412
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorGreidina, N. L.-
dc.coverage.spatialСанкт-Петербургen_US
dc.date.accessioned2023-11-03T08:18:51Z-
dc.date.available2023-11-03T08:18:51Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationGreidina, N. L. Infofake in the structure of foreign language teaching (based on the English language) for future diplomats = Инфофейк в структуре обучения иностранному языку (на материале английского языка) будущих дипломатов / N. L. Greidina // Современное образование: содержание, технологии, качество : материалы XXIX международной научно-методической конференции, Санкт-Петербург, 19 апреля 2023 г. / Санкт-Петербургский государственный электротехнический университет «ЛЭТИ» им. В.И. Ульянова (Ленина). – Санкт-Петербург, 2023. – С. 16–18.en_US
dc.identifier.urihttps://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/53412-
dc.description.abstractThe issues of conceptual and practical nature at the methodical level are analyzed. The specificity of teaching a foreign language in the context of diplomatic discourse are reflected. Information fake and its identification are the basis of opposition to the manipulative practice of foreign mass media. A methodological approach implemented in practice is presented, focusing on the development of countermanipulatory skills of future diplomats.en_US
dc.language.isoenen_US
dc.publisherИздательство СПбГЭТУ «ЛЭТИ»en_US
dc.subjectматериалы конференцийen_US
dc.subjectinformation fakeen_US
dc.subjectdiplomatic discourseen_US
dc.subjectforeign languageen_US
dc.titleInfofake in the structure of foreign language teaching (based on the English language) for future diplomatsen_US
dc.title.alternativeИнфофейк в структуре обучения иностранному языку (на материале английского языка) будущих дипломатовen_US
dc.typeArticleen_US
local.description.annotationАнализу подвергнуты вопросы концептуального и практического характера на методическом уровне. Отражается специфика обучения иностранному языку в контексте дипломатического дискурса. Информационный фейк и его идентификация являются основой противостояния манипулторной практике зарубежных средств массовой информации. Представлен реализуемый на практике методический подход, ориентирующийся на развитие контрманипуляторных навыков будущих дипломатов.en_US
Appears in Collections:Современное образование: содержание, технологии, качество (2023)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Greidina_Infofake.pdf527.6 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.