Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/54831
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorФильченкова, Т. М.-
dc.coverage.spatialМинскen_US
dc.date.accessioned2024-03-20T06:19:03Z-
dc.date.available2024-03-20T06:19:03Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationФильченкова, Т. М. Применение технологии смешанного обучения в учебном процессе учреждения высшего образования как способ повышения удовлетворенности студентов = Using blended learning technology in the educational process of a higher education institution as a way to increase student satisfaction / Т. М. Фильченкова // BIG DATA и анализ высокого уровня = BIG DATA and Advanced Analytics : сборник научных статей X Международной научно-практической конференции, Минск, 13 марта 2024 г. : в 2 ч. Ч. 2 / Белорусский государственный университет информатики и радиоэлектроники ; редкол.: В. А. Богуш [и др.]. – Минск, 2024. – С. 238–248.en_US
dc.identifier.urihttps://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/54831-
dc.description.abstractРассмотрена организация смешанного обучения на примере преподавания учебной дисциплины студентам ИT-специальностей факультета информационной безопасности учреждения образования «Белорусский государственный университет информатики и радиоэлектроники». Представлены обобщённые данные, полученные в результате опроса 128 студентов, которые изучали в весеннем семестре 2022/2023 учебного года дисциплину «Основы машинного обучения». На базе собранных сведений выявлено какие компетенции по мнению самих студентов развились благодаря применению технологии смешанного обучения, представлены результаты их анализа, сформулированы выводы.en_US
dc.language.isoruen_US
dc.publisherБГУИРen_US
dc.subjectматериалы конференцийen_US
dc.subjectтехнологии смешанного обученияen_US
dc.subjectинформационно-коммуникационные технологииen_US
dc.subjectобразовательный процессen_US
dc.titleПрименение технологии смешанного обучения в учебном процессе учреждения высшего образования как способ повышения удовлетворенности студентовen_US
dc.title.alternativeUsing blended learning technology in the educational process of a higher education institution as a way to increase student satisfactionen_US
dc.typeArticleen_US
local.description.annotationThe article considers the organisation of blended learning on the example of teaching the academic discipline to the students of IT-specialties of the Faculty of Information Security of the educational institution «Belarusian State University of Informatics and Radioelectronics». The generalised data obtained as a result of the survey of 128 students who studied in the spring semester of the academic year 2022/2023 the discipline «Fundamentals of Machine Learning». On the basis of the collected data it is revealed what competences the students themselves think have been developed due to the application of blended learning technology, the results of their analysis are presented, conclusions are formulated.en_US
Appears in Collections:BIG DATA and Advanced Analytics = BIG DATA и анализ высокого уровня : сборник научных статей : в 2 ч. (2024)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Fichenkova_Using_blended.pdf1.07 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.