Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/54942
Title: Forms and methods of organizing pedagogical diagnostics in improving the quality of education
Other Titles: Формы и методы организации педагогической диагностики в повышении качества образования
Authors: Khudaynazarova, K. S.
Sayfullaev, S. B.
Keywords: материалы конференций;инженерное образование;pedagogical diagnostics;observation;comparison
Issue Date: 2024
Publisher: БГУИР
Citation: Khudaynazarova, K. S. Forms and methods of organizing pedagogical diagnostics in improving the quality of education = Формы и методы организации педагогической диагностики в повышении качества образования / K. S. Khudaynazarova, S. B. Sayfullaev // Инженерное образование в цифровом обществе : материалы Международной научно-методической конференции, Минск, 14 марта 2024 г. : в 2 ч. Ч. 1 / Белорусский государственный университет информатики и радиоэлектроники ; редкол.: Е. Н. Шнейдеров [и др.]. – Минск, 2024. – С. 278–281.
Abstract: In this work were analyzed the forms and methods of organizing pedagogical diagnostics in improving the quality of education and reviewed comparison, observation, interview, test, interview, survey methods and scallops of learning children's creativity.
Alternative abstract: В данной работе были проанализированы формы и методы организации педагогической диагностики в повышении качества образования, а также рассмотрены методы сравнения, наблюдения, собеседования, теста, интервьюирования, анкетирования и гребешки обучения детскому творчеству.
URI: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/54942
Appears in Collections:Инженерное образование в цифровом обществе (2024)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Khudaynazarova_Forms.pdf268.98 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.