Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/56021
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКазаков, Н. О.-
dc.contributor.authorГерасимов, А. С.-
dc.coverage.spatialМинскen_US
dc.date.accessioned2024-06-05T08:29:02Z-
dc.date.available2024-06-05T08:29:02Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationКазаков, Н. О. Инновационные подходы к повышению качества образования / Н. О. Казаков, А. С. Герасимов // Качество образовательного процесса: проблемы и пути развития = Quality of the educational process: challenges and ways of development : материалы IV Международной научно-практической конференции, Минск, 16 мая 2024 г. / Белорусский государственный университет информатики и радиоэлектроники ; редкол.: Романовский С. В. [и др.]. – Минск : БГУИР, 2024. – С. 54.en_US
dc.identifier.urihttps://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/56021-
dc.description.abstractСовременное образование сталкивается с рядом вызовов: быстрое развитие технологий, изменяющиеся потребности рынка труда, разнообразие учебных методик и стандартов.en_US
dc.language.isoruen_US
dc.publisherБГУИРen_US
dc.subjectматериалы конференцийen_US
dc.subjectкачество образованияen_US
dc.subjectобразовательный процессen_US
dc.subjectинновационные технологииen_US
dc.titleИнновационные подходы к повышению качества образованияen_US
dc.typeArticleen_US
local.description.annotationThe article is devoted to the study of innovative approaches to improving the quality of education, taking into account modern technological capabilities and changes in the educational environment. The importance of introducing innovative methods and technologies to achieve a more effective educational process and improve learning outcomes is considered.en_US
Appears in Collections:Качество образовательного процесса : проблемы и пути развития (2024)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kazakov_Innovacionnye.pdf1.07 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.