Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/56640
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorIhnatsenka, U. R.-
dc.coverage.spatialМинскen_US
dc.date.accessioned2024-07-18T11:59:45Z-
dc.date.available2024-07-18T11:59:45Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationIhnatsenka, U. R. Aggressive marketing in modern business / U. R. Ihnatsenka // Актуальные вопросы экономики и информационных технологий : сборник тезисов и статей докладов 60-ой юбилейной научной конференции аспирантов, магистрантов и студентов БГУИР, Минск, 22–26 апреля 2024 г. / Белорусский государственный университет информатики и радиоэлектроники. – Минск, 2024. – С. 780.en_US
dc.identifier.urihttps://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/56640-
dc.description.abstractThe information about the nature and main tools of aggressive marketing strategy is provided. The paper investigates the relationship between modern companies and consumers, sellers and buyers. It provides the evidence of the effectiveness of aggressive marketing techniques and their potential business-related and societal benefits.en_US
dc.language.isoenen_US
dc.publisherБГУИРen_US
dc.subjectматериалы конференцийen_US
dc.subjectaggressive marketingen_US
dc.subjectmodern businessen_US
dc.titleAggressive marketing in modern businessen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Актуальные вопросы экономики и информационных технологий : материалы 60-й научной конференции аспирантов, магистрантов и студентов (2024)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ihnatsenka_Aggressive_marketing.pdf944.37 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.