Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/56644
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorSnapok, L. A.-
dc.coverage.spatialМинскen_US
dc.date.accessioned2024-07-18T13:03:32Z-
dc.date.available2024-07-18T13:03:32Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationSnapok, L. A. Integrated marketing communications: methods and tools / L. A. Snapok // Актуальные вопросы экономики и информационных технологий : сборник тезисов и статей докладов 60-ой юбилейной научной конференции аспирантов, магистрантов и студентов БГУИР, Минск, 22–26 апреля 2024 г. / Белорусский государственный университет информатики и радиоэлектроники. – Минск, 2024. – С. 759–761.en_US
dc.identifier.urihttps://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/56644-
dc.description.abstractThe article considers the concept of integrated marketing communications as a strategic approach to creating a unified and consistent message for the consumer through a combination of various marketing tools. The advantages and features of using BMI are analysed, and ways of combining various communication channels to achieve a synergistic effect are investigated.en_US
dc.language.isoenen_US
dc.publisherБГУИРen_US
dc.subjectматериалы конференцийen_US
dc.subjectmarketing communicationsen_US
dc.subjectevent-marketingen_US
dc.subjectadvertisingen_US
dc.subjectpublic relationsen_US
dc.titleIntegrated marketing communications: methods and toolsen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Актуальные вопросы экономики и информационных технологий : материалы 60-й научной конференции аспирантов, магистрантов и студентов (2024)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Snapok_Integrated.pdf154.57 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.