Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/56894
Title: Эфект «Жудаснай далiны» ў мадэляваннi i анiмаваннi: як пазбегнуць i калi скарыстаць
Authors: Шаўчэнка, А. С.
Новiкава, К. С.
Keywords: материалы конференций;трохмернае мадэляванне;камп'ютарныя гульні;камп'ютарная графіка
Issue Date: 2024
Publisher: БГУИР
Citation: Шаўчэнка, А. С. Эфект «Жудаснай далiны» ў мадэляваннi i анiмаваннi: як пазбегнуць i калi скарыстаць / А. С. Шаўчэнка, К. С. Новiкава // Информационные технологии и управление : материалы 60-ой научной конференции аспирантов, магистрантов и студентов, Минск, 22–26 апреля 2024 года / Белорусский государственный университет информатики и радиоэлектроники ; редкол.: Л. Ю. Шилин [и др.]. – Минск, 2024. – С. 95–96.
Abstract: Кожны з нас сутыкаўся з тым, што калi мы глядзiм фiльм цi гуляем у гульню, то часам за ўважаем такiя дробязi, якiя робяць персанажаў, што мелi выглядаць рэалiстычна, няправiльнымi, i нават страшнымi. Ненатуральная скура, злёгку нерэалiстычнае асвятленне цi дзiўная мiмiка можа ператварыць вельмi, вельмi тэхналагiчнага персанажа на нешта, што больш нагадвае нежывую iстоту. Верагодна вы нават не здолееце сказаць што менавiта не так, але дакладна адчуеце. Прычым з’ява датычыцца менавiта сцэнаў i персанажаў, што накiраваныя на рэалiзм, а вось у выпадках ужывання стылiзацыi эфект не праяўляецца. Назва гэтай з’явы–эфект «жудаснай далiны». Надалей мы разгледзiм прычыны яго ўзнiкнення, спосабы змякчэння негатыўнага ўплыву i нават выпадкi, дзе мы можам скарыстаць яго сабе на карысць.
URI: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/56894
Appears in Collections:Информационные технологии и управление : материалы 60-й научной конференции аспирантов, магистрантов и студентов (2024)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
SHaўchenka_Efekt.pdf251.32 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.