Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/57673
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШумский, Д. С.-
dc.contributor.authorСосновский, О. А.-
dc.coverage.spatialМинскen_US
dc.date.accessioned2024-09-30T07:27:27Z-
dc.date.available2024-09-30T07:27:27Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationШумский, Д. С. Методика оценки удовлетворенности клиентов и сотрудников цифровыми технологиями и услугами банка = Assessment Methodology for Customer and Employee Satisfaction with Digital Technologies and Bank Services / Д. С. Шумский, О. А. Сосновский // Цифровая трансформация. – 2024. – Т. 30, № 3. – С. 5-13.en_US
dc.identifier.urihttps://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/57673-
dc.description.abstractПредложена методика оценки удовлетворенности клиентов и сотрудников цифровыми технологиями и услугами банка. Методика включает показатели и критерии оценки, анкеты опроса клиентов и сотрудников банка. Приведены формулы расчета ключевых показателей на основании данных, полученных в анкетах опроса. Рассмотрены подходы к вербальной оценке уровня удовлетворенности клиентов и сотрудников цифровыми технологиями и услугами банка.en_US
dc.language.isoruen_US
dc.publisherБГУИРen_US
dc.subjectцифровая трансформацияen_US
dc.subjectцифровые технологииen_US
dc.subjectудовлетворенность потребителейen_US
dc.subjectуслуги банкаen_US
dc.titleМетодика оценки удовлетворенности клиентов и сотрудников цифровыми технологиями и услугами банкаen_US
dc.title.alternativeAssessment Methodology for Customer and Employee Satisfaction with Digital Technologies and Bank Servicesen_US
dc.typeArticleen_US
dc.identifier.DOIhttp://dx.doi.org/10.35596/1729-7648-2024-30-3-5-13-
local.description.annotationA methodology for assessing customer and employee satisfaction with digital technologies and bank services is proposed. The methodology includes indicators and evaluation criteria, questionnaires for surveying clients and bank employees. Formulas for calculating key indicators based on data obtained in survey questionnaires are provided. Approaches to verbal assessment of the level of satisfaction of clients and employees with digital technologies and bank services are considered.en_US
Appears in Collections:Том 30, № 3

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
SHumskij_Metodika.pdf2.22 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.