DC Field | Value | Language |
dc.contributor.author | Мигалевич, С. А. | - |
dc.contributor.author | Герман, О. В. | - |
dc.contributor.author | Хабибов, С. Х. | - |
dc.coverage.spatial | Минск | en_US |
dc.date.accessioned | 2024-12-19T12:18:02Z | - |
dc.date.available | 2024-12-19T12:18:02Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Мигалевич, С. А. Влияние современных информационно-коммуникационных технологий на образование = The Impact of Modern Information and Communication Technologies on Education / С. А. Мигалевич, О. В. Герман, С. Х. Хабибов // Цифровая трансформация. – 2024. – Т. 30, № 4. – С. 73–76. | en_US |
dc.identifier.uri | https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/58543 | - |
dc.description.abstract | Рассмотрены влияние современных информационно-коммуникационных технологий на образование и требования к учебным программам с точки зрения их внедрения. Приведены примеры лучших практик применения информационно-коммуникационных технологий в образовании, таких как программы «Имитационные учебные среды» и «Виртуальный преподаватель». | en_US |
dc.language.iso | ru | en_US |
dc.publisher | БГУИР | en_US |
dc.subject | цифровая трансформация | en_US |
dc.subject | информационно-коммуникационные технологии | en_US |
dc.subject | высшее образование | en_US |
dc.subject | электронные учебники | en_US |
dc.title | Влияние современных информационно-коммуникационных технологий на образование | en_US |
dc.title.alternative | The Impact of Modern Information and Communication Technologies on Education | en_US |
dc.type | Article | en_US |
dc.identifier.DOI | http://dx.doi.org/10.35596/1729-7648-2024-30-4-73-76 | - |
local.description.annotation | The influence of modern information and communication technologies on education and requirements for educational programs from the point of view of their implementation are considered. Examples of best practices in the use of information and communication technologies in education, such as the programs “Simulation learning environments” and “Virtual teacher” are given. | en_US |
Appears in Collections: | Том 30, № 4
|