Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/59940
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorDyubkin, К. S.-
dc.coverage.spatialМинскen_US
dc.date.accessioned2025-06-03T08:26:03Z-
dc.date.available2025-06-03T08:26:03Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationDyubkin, K. S. The role of ai in fostering critical thinking among students / K. S. Dyubkin // Электронные системы и технологии : сборник материалов 61-й научной конференции аспирантов, магистрантов и студентов БГУИР, Минск, 21–25 апреля 2025 г. / Белорусский государственный университет информатики и радиоэлектроники ; редкол.: Д. В. Лихаческий [и др.]. – Минск, 2025. – С. 1005–1006.en_US
dc.identifier.urihttps://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/59940-
dc.description.abstractThe article explores the benefits of hope for using AI in education as well as the consequences of consulting technology too much. The author calls for a balanced approach to AI integration, emphasizing the importance of maintaining traditional learning methods and fostering critical thinkingen_US
dc.language.isoenen_US
dc.publisherБГУИРen_US
dc.subjectматериалы конференцийen_US
dc.subjectartificial intelligenceen_US
dc.subjectneural networksen_US
dc.subjectcritical thinkingen_US
dc.titleThe role of ai in fostering critical thinking among studentsen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Электронные системы и технологии : материалы 61-й конференции аспирантов, магистрантов и студентов (2025)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Dyubkin_The_Role.pdf314.97 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.