DC Field | Value | Language |
dc.contributor.author | Dyubkin, К. S. | - |
dc.coverage.spatial | Минск | en_US |
dc.date.accessioned | 2025-06-03T08:26:03Z | - |
dc.date.available | 2025-06-03T08:26:03Z | - |
dc.date.issued | 2025 | - |
dc.identifier.citation | Dyubkin, K. S. The role of ai in fostering critical thinking among students / K. S. Dyubkin // Электронные системы и технологии : сборник материалов 61-й научной конференции аспирантов, магистрантов и студентов БГУИР, Минск, 21–25 апреля 2025 г. / Белорусский государственный университет информатики и радиоэлектроники ; редкол.: Д. В. Лихаческий [и др.]. – Минск, 2025. – С. 1005–1006. | en_US |
dc.identifier.uri | https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/59940 | - |
dc.description.abstract | The article explores the benefits of hope for using AI in education as well as the
consequences of consulting technology too much. The author calls for a balanced approach to
AI integration, emphasizing the importance of maintaining traditional learning methods and
fostering critical thinking | en_US |
dc.language.iso | en | en_US |
dc.publisher | БГУИР | en_US |
dc.subject | материалы конференций | en_US |
dc.subject | artificial intelligence | en_US |
dc.subject | neural networks | en_US |
dc.subject | critical thinking | en_US |
dc.title | The role of ai in fostering critical thinking among students | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | Электронные системы и технологии : материалы 61-й конференции аспирантов, магистрантов и студентов (2025)
|