Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/60816
Title: Веб-сайт как инструмент реализации маркетинговой стратегии
Other Titles: Website as a tool for implementing a marketing strategy
Authors: Габриялович, Е. Ю.
Keywords: материалы конференций;цифровой маркетинг;веб-сайты;бизнес-процессы
Issue Date: 2025
Publisher: БГУИР
Citation: Габриялович, Е. Ю. Веб-сайт как инструмент реализации маркетинговой стратегии = Website as a tool for implementing a marketing strategy / Е. Ю. Габриялович // Актуальные вопросы экономики и информационных технологий : сборник материалов докладов 61-й научной конференции аспирантов, магистрантов и студентов БГУИР, Минск, 20–25 апреля 2025 г. / Белорусский государственный университет информатики и радиоэлектроники. – Минск, 2025. – С. 598–600.
Abstract: Рассмотрены современные методы продвижения бизнеса в условиях экономической трансформации, с акцентом на роль цифрового маркетинга. Особое внимание уделено веб-сайту как инструменту маркетинговой стратегии, способствующему повышению эффективности и конкурентоспособности бизнеса. Описываются традиционные и цифровые методы продвижения и ключевые этапы разработки веб-сайта.
Alternative abstract: Contains The article examines modern business promotion methods in the context of economic transformation, with a focus on the role of digital marketing. Special attention is given to the website as a marketing strategy tool that contributes to customer acquisition and enhances competitiveness. Traditional and digital promotion methods are described, along with the key stages of website development.
URI: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/60816
Appears in Collections:Актуальные вопросы экономики и информационных технологий : материалы 61-й научной конференции аспирантов, магистрантов и студентов (2025)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Gabriyalovich_Veb_sajt.pdf249.27 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.