Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/61006
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorAudzeyenka, A. D.-
dc.coverage.spatialМинскen_US
dc.date.accessioned2025-07-25T07:32:11Z-
dc.date.available2025-07-25T07:32:11Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationAudzeyenka, A.D. Behavioural economics: use for marketing / A. D. Audzeyenka // Актуальные вопросы экономики и информационных технологий : сборник материалов докладов 61-й научной конференции аспирантов, магистрантов и студентов БГУИР, Минск, 20–25 апреля 2025 г. / Белорусский государственный университет информатики и радиоэлектроники. – Минск, 2025. – С. 687–688.en_US
dc.identifier.urihttps://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/61006-
dc.description.abstractThe paper has a purpose to present the concept of behavioural economics. The way in which behavioural economics bridges marketing and traditional economics is considered. The use and correlation between behavioural economics and marketing are explored.en_US
dc.language.isoenen_US
dc.publisherБГУИРen_US
dc.subjectматериалы конференцийen_US
dc.subjectbehavioural economicsen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjecttraditional economicsen_US
dc.titleBehavioural economics: use for marketingen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Актуальные вопросы экономики и информационных технологий : материалы 61-й научной конференции аспирантов, магистрантов и студентов (2025)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Audzeyenka_Behavioural.pdf1.6 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.