Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/61009
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorIvanov, I. D.-
dc.coverage.spatialМинскen_US
dc.date.accessioned2025-07-25T07:56:41Z-
dc.date.available2025-07-25T07:56:41Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationIvanov, I. D. App Store Optimisation in the context of e-business / I. D. Ivanov // Актуальные вопросы экономики и информационных технологий : сборник материалов докладов 61-й научной конференции аспирантов, магистрантов и студентов БГУИР, Минск, 20–25 апреля 2025 г. / Белорусский государственный университет информатики и радиоэлектроники. – Минск, 2025. – С. 696–697.en_US
dc.identifier.urihttps://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/61009-
dc.description.abstractThis paper deals with mobile marketing opportunities for e-business. ASO is an essential part of marketing strategies. Its benefits are improving visibility and discoverability of mobile applications. E-business should use ASO for impactful, competitive and profitable mobile commerce.en_US
dc.language.isoenen_US
dc.publisherБГУИРen_US
dc.subjectматериалы конференцийen_US
dc.subjectmobile marketingen_US
dc.subjecte-businessen_US
dc.subjectApp Store Optimisationen_US
dc.subjectASOen_US
dc.subjectmobile commerceen_US
dc.titleApp Store Optimisation in the context of e-businessen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Актуальные вопросы экономики и информационных технологий : материалы 61-й научной конференции аспирантов, магистрантов и студентов (2025)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ivanov_App.pdf117.69 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.