Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/61011
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorMikhedzenka, N. P.-
dc.coverage.spatialМинскen_US
dc.date.accessioned2025-07-25T08:07:54Z-
dc.date.available2025-07-25T08:07:54Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationMikhedzenka, N. P. The role of Customer Journey Mapping in digital marketing / N. P. Mikhedzenka // Актуальные вопросы экономики и информационных технологий : сборник материалов докладов 61-й научной конференции аспирантов, магистрантов и студентов БГУИР, Минск, 20–25 апреля 2025 г. / Белорусский государственный университет информатики и радиоэлектроники. – Минск, 2025. – С. 699–700.en_US
dc.identifier.urihttps://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/61011-
dc.description.abstractThis paper examines the role of Customer Journey Mapping (CJM) in digital marketing, focusing on its impact on customer experience and business performance. It highlights Al and big data as key tools for optimizing customer journeys and improving engagement, retention, and conversions.en_US
dc.language.isoenen_US
dc.publisherБГУИРen_US
dc.subjectматериалы конференцийen_US
dc.subjectCustomer Journey Mappingen_US
dc.subjectdigital marketingen_US
dc.subjectcustomer experienceen_US
dc.subjectbusiness performanceen_US
dc.titleThe role of Customer Journey Mapping in digital marketingen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Актуальные вопросы экономики и информационных технологий : материалы 61-й научной конференции аспирантов, магистрантов и студентов (2025)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Mikhedzenka_The_role.pdf897.63 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.