Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/61018
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorReznikova, D. M.-
dc.coverage.spatialМинскen_US
dc.date.accessioned2025-07-28T06:51:21Z-
dc.date.available2025-07-28T06:51:21Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationReznikova, D. M. Evolution of marketing mix / D. M. Reznikova // Актуальные вопросы экономики и информационных технологий : сборник материалов докладов 61-й научной конференции аспирантов, магистрантов и студентов БГУИР, Минск, 20–25 апреля 2025 г. / Белорусский государственный университет информатики и радиоэлектроники. – Минск, 2025. – С. 709–711.en_US
dc.identifier.urihttps://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/61018-
dc.description.abstractThe paper aims to examine the role of personalization within the core Ps framework and its impact on modern marketing strategies. It explores whether personalization should be recognized as an essential component of marketing strategy by analyzing real-world examples. The study provides key observations to help marketing professionals adapt their approaches to meet the evolving expectations of today’s consumers.en_US
dc.language.isoenen_US
dc.publisherБГУИРen_US
dc.subjectматериалы конференцийen_US
dc.subjectcore Ps frameworken_US
dc.subjectmodern marketing strategiesen_US
dc.subjectpersonalizationen_US
dc.titleEvolution of marketing mixen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Актуальные вопросы экономики и информационных технологий : материалы 61-й научной конференции аспирантов, магистрантов и студентов (2025)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Reznikova_Evolution.pdf1.89 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.