Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/61030
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorGalkin, V. A.-
dc.contributor.authorChernyakov, A. S.-
dc.coverage.spatialМинскen_US
dc.date.accessioned2025-07-29T06:20:12Z-
dc.date.available2025-07-29T06:20:12Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationGalkin, V. A. The process of creating a computer game / V. A. Galkin, A. S. Chernyakov // Актуальные вопросы экономики и информационных технологий : сборник материалов докладов 61-й научной конференции аспирантов, магистрантов и студентов БГУИР, Минск, 20–25 апреля 2025 г. / Белорусский государственный университет информатики и радиоэлектроники. – Минск, 2025. – С. 713.en_US
dc.identifier.urihttps://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/61030-
dc.description.abstractThis article discusses the main stages of creating a computer game, including choosing an idea, developing gameplay, programming, graphics, and testing. The article provides an overview of the key tools and technologies necessary for the successful im plementation of the game project.en_US
dc.language.isoenen_US
dc.publisherБГУИРen_US
dc.subjectматериалы конференцийen_US
dc.subjectcomputer gameen_US
dc.subjectdeveloping gameplayen_US
dc.subjectgraphicsen_US
dc.subjecttestingen_US
dc.titleThe process of creating a computer gameen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Актуальные вопросы экономики и информационных технологий : материалы 61-й научной конференции аспирантов, магистрантов и студентов (2025)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Galkin_The_process.pdf1.36 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.