DC Field | Value | Language |
dc.contributor.author | Galkin, V. A. | - |
dc.contributor.author | Chernyakov, A. S. | - |
dc.coverage.spatial | Минск | en_US |
dc.date.accessioned | 2025-07-29T06:20:12Z | - |
dc.date.available | 2025-07-29T06:20:12Z | - |
dc.date.issued | 2025 | - |
dc.identifier.citation | Galkin, V. A. The process of creating a computer game / V. A. Galkin, A. S. Chernyakov // Актуальные вопросы экономики и информационных технологий : сборник материалов докладов 61-й научной конференции аспирантов, магистрантов и студентов БГУИР, Минск, 20–25 апреля 2025 г. / Белорусский государственный университет информатики и радиоэлектроники. – Минск, 2025. – С. 713. | en_US |
dc.identifier.uri | https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/61030 | - |
dc.description.abstract | This article discusses the main stages of creating a computer game, including choosing an idea, developing gameplay, programming,
graphics, and testing. The article provides an overview of the key tools and technologies necessary for the successful im plementation of the game project. | en_US |
dc.language.iso | en | en_US |
dc.publisher | БГУИР | en_US |
dc.subject | материалы конференций | en_US |
dc.subject | computer game | en_US |
dc.subject | developing gameplay | en_US |
dc.subject | graphics | en_US |
dc.subject | testing | en_US |
dc.title | The process of creating a computer game | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | Актуальные вопросы экономики и информационных технологий : материалы 61-й научной конференции аспирантов, магистрантов и студентов (2025)
|