Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/61567
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВишняков, В. А.-
dc.contributor.authorХацкевич, Г. А.-
dc.contributor.authorПолоско, Е. И.-
dc.coverage.spatialМоскваen_US
dc.date.accessioned2025-09-18T11:30:28Z-
dc.date.available2025-09-18T11:30:28Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationВишняков, В. А. Комплексный анализ для оценки использования сетей интернета вещей в учебном процессе университета информатики и радиоэлектроники = Comprehensive Analysis to Evaluate the Use of Internet of Things Networks in the Educational Process of the University of Informatics and Radio Electronics / В. А. Вишняков, Г. А. Хацкевич, Е. И. Полоско // Статистика и экономика. – 2025. – Т. 22, № 4. – С. 52–60.en_US
dc.identifier.urihttps://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/61567-
dc.description.abstractАктуальность проведенного исследования заключается в получении оценки использования сетей интернет вещей (IoT) в учебном процессе университета. Образовательные учреждения генерируют огромные массивы данных: от академических успеваемостей студентов до аналитики посещаемости, однако их эффективное использование остается ограниченным. Для эффективной обработки этих данных необходимо использование сетей Интернет вещей.en_US
dc.language.isoruen_US
dc.publisherРоссийский экономический университет им. Г. В. Плехановаen_US
dc.subjectпубликации ученыхen_US
dc.subjectобразовательный процессen_US
dc.subjectинтернет вещейen_US
dc.subjectучебный процессen_US
dc.titleКомплексный анализ для оценки использования сетей интернета вещей в учебном процессе университета информатики и радиоэлектроникиen_US
dc.title.alternativeComprehensive Analysis to Evaluate the Use of Internet of Things Networks in the Educational Process of the University of Informatics and Radio Electronicsen_US
dc.typeArticleen_US
local.description.annotationThe relevance of the conducted research lies in obtaining an assessment of the use of Internet of Things (IoT) networks in the university’s educational process. Educational institutions generate huge amounts of data, from student academic performance to attendance analytics, but their effective use remains limited. Effective processing of this data requires the use of Internet of Things networks.en_US
Appears in Collections:Публикации в зарубежных изданиях

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Vishnyakov_Kompleksnyj.pdf835.55 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.