Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/62469
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЕфремов, А.-
dc.contributor.authorСкибский, Е.-
dc.coverage.spatialМинск-
dc.date.accessioned2025-12-19T05:48:15Z-
dc.date.available2025-12-19T05:48:15Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationЕфремов, А. Теоретические основы и оценка эффективности PR-технологий предприятиями АПК = Theoretical foundations and evaluation of PR-technologies efficiency by agricultural enterprises / А. Ефремов, Е. Скибский // Аграрная экономика. – 2025. – № 6. – С. 45–57en_US
dc.identifier.urihttps://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/62469-
dc.description.abstractПредставлена информация о технологиях связей с общественностью (PR) и возможности их применения в практической деятельности предприятий АПК в соответствии с их классификацией. Рассмотрена типология задач PR и примеры использования коммуникативных технологий в работе агропредприятия. Обозначено проблемное поле применения PR-технологий, в том числе вопросы оценки эффективности PR-деятельности.en_US
dc.language.isoruen_US
dc.subjectпубликации ученыхen_US
dc.subjectpr-технологииen_US
dc.subjectсвязи с общественностьюen_US
dc.subjectнеценовая конкуренцияen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectагропромышленные комплексыen_US
dc.titleТеоретические основы и оценка эффективности PR-технологий предприятиями АПКen_US
dc.title.alternativeTheoretical foundations and evaluation of PR-technologies efficiency by agricultural enterprisesen_US
dc.typeArticleen_US
dc.identifier.DOIhttps://doi.org/10.29235/1818-9806-2025-6-45-57-
local.description.annotationThe article presents information about public relations (PR) technologies and the possibility of their application in the practical activities of agroindustrial complex enterprises in accordance with their classification. The typology of PR tasks and examples of using communication technologies in the work of agroenterprise are considered. The problem field of application of PR-technologies is outlined, including the issues of assessing the effectiveness of PR-activities.en_US
Appears in Collections:Публикации в изданиях Республики Беларусь

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Efremoy_Teoreticheskie.pdf485.6 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.