Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/6372
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМихайловская, А. В.-
dc.date.accessioned2016-04-06T13:24:29Z
dc.date.accessioned2017-07-20T12:12:07Z-
dc.date.available2016-04-06T13:24:29Z
dc.date.available2017-07-20T12:12:07Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationМихайловская, А. В. Модель администрирования маркетинговых кампаний : автореф. дисс. ... магистра информатики и вычислительной техники : 1-40 81 01 / А. В. Михайловская ; науч. рук. Н. А. Волорова. – Минск : БГУИР, 2016 . – 6 с.ru_RU
dc.identifier.urihttps://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/6372-
dc.language.isoruru_RU
dc.publisherБГУИРru_RU
dc.subjectавторефераты диссертацийru_RU
dc.subjectCRM-системаru_RU
dc.subjectмаркетингru_RU
dc.titleМодель администрирования маркетинговых кампанийru_RU
dc.typeAbstract of the thesisru_RU
Appears in Collections:1-40 81 01 Информатика и технологии разработки программного обеспечения

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Автореферат.pdf351.45 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.