Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/6867
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЕрмолович, Д. В.-
dc.date.accessioned2016-05-18T12:29:16Z-
dc.date.accessioned2017-07-27T12:00:25Z-
dc.date.available2016-05-18T12:29:16Z-
dc.date.available2017-07-27T12:00:25Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationЕрмолович, Д. В. Креативность как (пре)образовательный проект / Д. В. Ермолович // Педагогическая наука и образование. – 2014. – № 1. – С. 12 - 22.ru_RU
dc.identifier.urihttps://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/6867-
dc.description.abstractТеоретически конструируется требование последовательного преодоления препятствий личностного роста, обеспечивающих выполнение программы самореализации через рост креативной компетентности. Предлагается авторская модель развития креативной личности.ru_RU
dc.language.isoruru_RU
dc.subjectпубликации ученыхru_RU
dc.subjectкреативностьru_RU
dc.subjectиндивидуальностьru_RU
dc.subjectизобретательствоru_RU
dc.subjectнестандартное мышлениеru_RU
dc.subjectментальная гибкостьru_RU
dc.subjectстрессоустойчивостьru_RU
dc.subjectсамоактуализацияru_RU
dc.subjectCreativityru_RU
dc.subjectindividualityru_RU
dc.subjectinventionru_RU
dc.subjectlateral thinkingru_RU
dc.subjectmental flexibilityru_RU
dc.subjectstress- resistanceru_RU
dc.subjectself-actualizationru_RU
dc.titleКреативность как (пре)образовательный проектru_RU
dc.typeArticleru_RU
local.description.annotationThe requirement of consecutive overcoming of obstacles of the personal growth providing performance of the program of self-realization through growth of creative competence is theoretical- ly designed. The author's model of development of the creative person is offered.-
Appears in Collections:Публикации в изданиях Республики Беларусь

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
201112.pdf564.58 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.