Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/51547
Title: Исследование оптимизации модели игрового персонажана основе сравнительного анализа средств трехмерной визуализации Cinema 4D и Blender
Other Titles: Study of optimization of the game character model based on a comparative analysis of cinema 4D and Blender 3D visualization tools
Authors: Щербаков, Д. А.
Шалайко, И. А.
Keywords: материалы конференций;трехмерное моделирование;3D-модели;Cinema 4D;Blender
Issue Date: 2023
Publisher: БГУИР
Citation: Щербаков, Д. А. Исследование оптимизации модели игрового персонажана основе сравнительного анализа средств трехмерной визуализации Cinema 4D и Blender = Study of optimization of the game character model based on a comparative analysis of cinema 4D and Blender 3D visualization tools / Щербаков Д. А., Шалайко И. А. // Электронные системы и технологии : сборник материалов 59-й научной конференции аспирантов, магистрантов и студентов БГУИР, Минск, 17–21 апреля 2023 г. / Белорусский государственный университет информатики и радиоэлектроники ; редкол.: Д. В. Лихаческий [и др.]. – Минск, 2023. – С. 1127–1129.
Abstract: Исследован способ оптимизации 3D-модели. Наглядно показана разница между 3D-моделями с разным количеством полигонов. Проведён сравнительный анализ пользовательских интерфейсов и удобства работы 3D-редакторов Cinema 4D и Blender.
Alternative abstract: The method of optimization of the 3D model is investigated. The difference between 3D models with different numbers of polygons is clearly shown. A comparative analysis of user interfaces and usability of Cinema 4D and Blender 3D editors has been carried out.
URI: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/51547
Appears in Collections:Электронные системы и технологии : материалы 59-й конференции аспирантов, магистрантов и студентов (2023)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Scherbakov_Issledovanie.pdf891.16 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.