Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/10262
Title: Структура английского слова как проблема лингводидактики в специальной аудитории лиц с ограниченными возможностями
Authors: Листратова, О. К.
Keywords: материалы конференций;инклюзивное образование;лингводидактика
Issue Date: 2015
Publisher: БГУИР
Citation: Листратова, О. К. Структура английского слова как проблема лингводидактики в специальной аудитории лиц с ограниченными возможностями / О. К. Листратова // Непрерывное профессиональное образование лиц с ограниченными возможностями: сборник статей международной научно-практической конференции. ( Минск, 17 - 18 декабря 2015 г. ). – Минск : БГУИР, 2015. – С. 49 – 50.
Abstract: The article reveals the necessity of acquiring structural-semantic modeling of the foreign word by people with hearing loss and speech difficulties based on a special technology Modest32. The technology opens to the people of the aimed categories a possibility to get secondary and higher professional education in IT sphere.
URI: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/10262
Appears in Collections:Непрерывное профессиональное образование лиц с ограниченными возможностями (2015)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Listratova_Struktura.PDF334.75 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.