Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/10523
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМайсеня, Л. И.-
dc.date.accessioned2016-11-30T12:19:14Z-
dc.date.accessioned2017-07-27T12:27:07Z-
dc.date.available2016-11-30T12:19:14Z-
dc.date.available2017-07-27T12:27:07Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationМайсеня, Л. И. Методологический базис проектирования концепции предмета «Математика» / Л. И. Майсеня // Народная асвета. - 2015. - № 8. - C. 8-12.ru_RU
dc.identifier.urihttps://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/10523-
dc.description.abstractРассмотрены методологические параметры проектирования концепции предмета «Математика» для уровня общего среднего образования. Сформулированы цель и принципы математического образования.ru_RU
dc.language.isoruru_RU
dc.publisherМин-во образования Республики Беларусьru_RU
dc.subjectпубликации ученыхru_RU
dc.subjectматематическое образованиеru_RU
dc.subjectсодержание математического образованияru_RU
dc.subjectобщее среднее образованиеru_RU
dc.subjectmathematical education,ru_RU
dc.subjectthe content of mathematics educationru_RU
dc.subjectsecondary educationru_RU
dc.titleМетодологический базис проектирования концепции предмета «Математика»ru_RU
dc.typeArticleru_RU
local.description.annotationThe methodological design parameters "Mathematics" object concepts to the level of general secondary education. Formulated the purpose and principles of mathematics education.-
Appears in Collections:Публикации в изданиях Республики Беларусь

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
29098.docx15.8 kBMicrosoft Word XMLView/Open
Show simple item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.