Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/26514
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКисель, Н. К.-
dc.contributor.authorСмирнова, Г. Ф.-
dc.date.accessioned2017-10-13T10:28:02Z-
dc.date.available2017-10-13T10:28:02Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationКисель, Н. К. Интерактивная стратегия в практиках дистанционного вузовского обучения / Н. К. Кисель, Г. Ф. Смирнова // Дистанционное обучение – образовательная среда XXI века : материалы IX международной научно-методической конференции (Минск, 3-4 декабря 2015 года). – Минск : БГУИР, 2015. – C. 54 – 55.ru_RU
dc.identifier.urihttps://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/26514-
dc.description.abstractUndergraduate distance learning is interactive. It meets the needs of the information society in the formation of a new quality of professionals, capable of self-education process has not only knowledge but also competences.ru_RU
dc.language.isoruru_RU
dc.publisherБГУИРru_RU
dc.subjectматериалы конференцийru_RU
dc.subjectтрансформация системы образованияru_RU
dc.subjectучебное знаниеru_RU
dc.titleИнтерактивная стратегия в практиках дистанционного вузовского обученияru_RU
dc.typeСтатьяru_RU
Appears in Collections:Дистанционное обучение - образовательная среда XXI века (2015)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
interactivnayastrategiya.PDF648.76 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.