Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/26636
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorАлександрова, Л. Н.-
dc.date.accessioned2017-10-16T08:46:32Z-
dc.date.available2017-10-16T08:46:32Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationАлександрова, Л. Н. Проблема структурирования философии как учебной дисциплины / Л. Н. Александрова // Дистанционное обучение – образовательная среда XXI века : материалы IX международной научно-методической конференции (Минск, 3-4 декабря 2015 года). – Минск : БГУИР, 2015. – C. 188 – 189.ru_RU
dc.identifier.urihttps://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/26636-
dc.description.abstractThis paper is an analysis of the problems of transformation traditional philosophy in integrity with psychology and pedagogic in the higher education also the problems of development distance learning.ru_RU
dc.language.isoruru_RU
dc.publisherБГУИРru_RU
dc.subjectматериалы конференцийru_RU
dc.subjectфилософияru_RU
dc.titleПроблема структурирования философии как учебной дисциплиныru_RU
dc.typeСтатьяru_RU
Appears in Collections:Дистанционное обучение - образовательная среда XXI века (2015)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
phylosofy.PDF648.74 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.