Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/28046
Title: Система высокотехнологичного маркетинга на основе больших данных
Authors: Дершень, В. В.
Пархименко, В. А.
Keywords: материалы конференций;система высокотехнологичного маркетинга;высокие технологии
Issue Date: 2017
Publisher: БГУИР
Citation: Дершень, В. В. Система высокотехнологичного маркетинга на основе больших данных / В. В. Дершень, В. А. Пархименко // BIG DATA and Advanced Analytics: collection of materials of the third international scientific and practical conference, Minsk, Belarus, May 3–4, 2017 / editorial board : М. Batura [et al.]. – Minsk : BSUIR, 2017. – С. 282-287.
Abstract: In the article, the system of technology intensive marketing based on big data, data mining, knowledge discovery and predictive analytics has been proposed.
URI: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/28046
Appears in Collections:BIG DATA and Advanced Analytics. Использование BIG DATA для оптимизации бизнеса и информационных технологий (2017)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Dershen_Sistema.PDF741.72 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.