Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/28590
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГладкая, В. С.-
dc.contributor.authorКлюев, А. П.-
dc.contributor.authorАндриалович, И. В.-
dc.date.accessioned2017-12-14T11:17:05Z-
dc.date.available2017-12-14T11:17:05Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationГладкая, В. С. Формирование профессионального педагогического самосознания студентов дистанционной формы обучения / В. С. Гладкая, А. П. Клюев, И. В. Андриалович // Дистанционное обучение – образовательная среда XXI века : материалы X международной научно-методической конференции (Минск, 7 - 8 декабря 2017 года). – Минск : БГУИР, 2017. – C. 230-231.ru_RU
dc.identifier.urihttps://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/28590-
dc.description.abstractFactors a捯ecting the e捯ectiveness of video surveillance systems are considered, surveillance zones and blind zones calculating algorithms and their use in the developed program are presented. The report examines a number of problematic issues aimed at forming professional self-awareness for the future teachers, understanding the importance of the teachers professions, whether this speciality is chosen at will and how long is needed for the teacher to conduct the training sessions.ru_RU
dc.language.isoruru_RU
dc.publisherБГУИРru_RU
dc.subjectпубликации ученыхru_RU
dc.subjectпрофессиональное самосознаниеru_RU
dc.titleФормирование профессионального педагогического самосознания студентов дистанционной формы обученияru_RU
dc.typeСтатьяru_RU
Appears in Collections:Дистанционное обучение - образовательная среда XXI века (2017)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Gladkaya_Formirovaniye.PDF420.37 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.