Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/28618
Title: Service Desk система
Authors: Сапун, В. В.
Дубешко, Н. Н.
Приставка, Е. С.
Keywords: материалы конференций;Service Desk;Service Level Agreement
Issue Date: 2017
Publisher: БГУИР
Citation: Сапун, В. В. Service Desk система / В. В. Сапун, Н. Н. Дубешко, Е. С. Приставка // Дистанционное обучение – образовательная среда XXI века : материалы X международной научно-методической конференции (Минск, 7 - 8 декабря 2017 года). – Минск : БГУИР, 2017. – C. 158 - 159.
Abstract: Service Desk as a system for reengineering the processes of ensuring the health of the information infrastructure of the educational institution.
URI: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/28618
Appears in Collections:Дистанционное обучение - образовательная среда XXI века (2017)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Sapun_Service.PDF346.86 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.