Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/28878
Title: Инклюзивное образование как условие формирования ключевых компетенций студентов технических университетов
Authors: Майсеня, Л. И.
Keywords: материалы конференций;инклюзивное образование;система ключевых компетенций
Issue Date: 2017
Publisher: БГУИР
Citation: Майсеня, Л. И. Инклюзивное образование как условие формирования ключевых компетенций студентов технических университетов / Л. И. Майсеня // Непрерывное профессиональное образование лиц с особыми потребностями: сборник статей международной науч.- практической конференции (Минск, 14 - 15 декабря 2017 года). – Минск: БГУИР, 2017. – С. 23 – 28.
Abstract: The specifics of inclusive education in technical universities are analyzed. The problem of forming key competencies of students with special needs and the ways of solving this problem are suggested.
URI: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/28878
Appears in Collections:Непрерывное профессиональное образование лиц с ограниченными возможностями (2017)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Maysenya_Inklyuzivnoye.PDF575.54 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.