Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/28907
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСоловьева, О. А.-
dc.date.accessioned2017-12-28T12:47:39Z-
dc.date.available2017-12-28T12:47:39Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationСоловьева, О. А. Научно-методическое обеспечение формирования готовности педагогов к инклюзивному обучению учащихся с особенностями психофизического развития / О. А. Соловьева // Непрерывное профессиональное образование лиц с особыми потребностями: сборник статей международной науч.- практической конференции (Минск, 14 - 15 декабря 2017 года). – Минск: БГУИР, 2017. – С. 117 – 120.ru_RU
dc.identifier.urihttps://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/28907-
dc.description.abstractIn the article describes structural and functional model and educational and methodological support for the formation of teachers' readiness for inclusive education of students with particularities of psychophysical development, which allow to improve the vocational education system of vocational education and provide the basic directions for the continuous improvement of professional skills of teachers in the vocational school.ru_RU
dc.language.isoruru_RU
dc.publisherБГУИРru_RU
dc.subjectматериалы конференцийru_RU
dc.subjectинклюзивное образованиеru_RU
dc.subjectособенности психофизического развитияru_RU
dc.titleНаучно-методическое обеспечение формирования готовности педагогов к инклюзивному обучению учащихся с особенностями психофизического развитияru_RU
dc.typeСтатьяru_RU
Appears in Collections:Непрерывное профессиональное образование лиц с ограниченными возможностями (2017)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Solovyeva_Nauchno.PDF762.16 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.