Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/29740
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВолчек, Е. Д.-
dc.date.accessioned2018-02-12T07:33:40Z-
dc.date.available2018-02-12T07:33:40Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationВолчек, Е. Д. Формирование ценности клиента в маркетинге взаимоотношений : автореф. дисс. ... магистра экономических наук : 1-25 80 04 / Е. Д. Волчек ; науч. рук. Н. А. Антипенко. - Минск : БГУИР, 2018. - 7 с.ru_RU
dc.identifier.urihttps://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/29740-
dc.language.isoruru_RU
dc.publisherБГУИРru_RU
dc.subjectавторефераты диссертацийru_RU
dc.subjectклиентыru_RU
dc.subjectмаркетинг взаимоотношенийru_RU
dc.titleФормирование ценности клиента в маркетинге взаимоотношенийru_RU
dc.typeАвторефератru_RU
Appears in Collections:1-25 80 04 Экономика и управление народным хозяйством

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
m_avt_Volchek.pdf170.24 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.