Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/31149
Title: О планировании маркетинга
Other Titles: On marketing planning
Authors: Афитов, Э. А.
Keywords: доклады БГУИР;планирование;маркетинг;маркетинговая стратегия;план маркетинга;план поставки продукции потребителям
Issue Date: 2007
Publisher: БГУИР
Citation: Афитов, Э. А. О планировании маркетинга / Э. А. Афитов // Доклады БГУИР. - 2007. - № 2 (18). - С. 140 - 144.
Abstract: Используя принцип целевого подхода, определен состав планов, которые должны разрабатываться маркетинговыми подразделениями предприятий. Сформулированы требования к их содержанию в системе стратегического, тактического и оперативного планирования. Рассмотрены взаимосвязь и последовательность разработки планов.
Alternative abstract: Using the target approach a set of plans to be worked out by marketing subdivisions of enterprises is defined. The requirements to their contents in the system of strategic, tactical and operational planning of the work of an enterprise are formulated. Interconnection and successions of plans development are shown.
URI: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/31149
Appears in Collections:№2 (18)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Afitov_On.pdf495.83 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.