Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/33542
Title: Опыт организации лаборатории визуализации данных
Other Titles: The experience in organizing data vizualization laboratory
Authors: Карпович, Е. Б.
Пархоменко, Д. А.
Keywords: материалы конференций;образование;организация образовательного процесса;практико- ориентированное обучение;education;educational process organizing;practice-oriented education
Issue Date: 2018
Publisher: БГУИР
Citation: Карпович, Е. Б. Опыт организации лаборатории визуализации данных / Е. Б. Карпович, Д. А. Пархоменко // Высшее техническое образование : проблемы и пути развития = Engineering education: challendes and developments : материалы IХ Международной научно-методической конференции, Минск, 1-2 ноября 2018 года / редкол. : В. А. Богуш [и др.]. – Минск : БГУИР, 2018. – С. 196 – 197.
Abstract: Лаборатория является одной из эффективных форм взаимодействия вуза и бизнеса, позволяющей реализовать принципы практико-ориентированного обучения в высшей школе. В статье представлен опыт организации учебного процесса на базе кафедры инженерной психологии и эргономики.
Alternative abstract: The laboratory work form is one of the effective forms of interaction between the university and the business companies. It allows to implement the principles of practice-oriented teaching in higher education. The article presents the experience of organizing the educational process in the form of a data visualization laboratory within the collaboration with the Department of Engineering Psychology and Ergonomics, BSUIR.
URI: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/33542
Appears in Collections:Высшее техническое образование: проблемы и пути развития : материалы IХ Международной научно-методической конференции (2018)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Karpovich_Opyt.PDF267.25 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.