Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/3436
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorАлексеева, Л. С.-
dc.contributor.authorАлексеев, В. Ф.-
dc.contributor.authorПискун, Г. А.-
dc.date.accessioned2015-03-02T10:50:58Z
dc.date.accessioned2017-07-18T12:07:07Z-
dc.date.available2015-03-02T10:50:58Z
dc.date.available2017-07-18T12:07:07Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationАлексеева, Л. С. Дидактическая специфика деятельности преподавателей и студентов в процессе дистанционного обучения / Л. С. Алексеева, В. Ф. Алексеев, Г. А. Пискун // Дистанционное обучение – образовательная среда XXI века: материалы VIII международной научно-методической конференции. (Минск, 5–6 декабря 2013 года). – Минск: БГУИР, 2013. – С. 59 - 60.ru_RU
dc.identifier.urihttps://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/3436-
dc.description.abstractWe consider the specifics of the didactic activities of teachers and students in distance learning. It is shown that in the didactic aspect of the training of specialists with higher education - is organized by the student teacher activities aimed at addressing the last of various types of educational problems, resulting in the acquisition of knowledge, abilities, skills, and develop the appropriate personal qualities.ru_RU
dc.language.isoruru_RU
dc.publisherБГУИРru_RU
dc.titleДидактическая специфика деятельности преподавателей и студентов в процессе дистанционного обученияru_RU
dc.typeArticleru_RU
Appears in Collections:Дистанционное обучение - образовательная среда XXI века (2013)

Show simple item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.