Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/34949
Title: Повышение качества и престижа I ступени вузовского образования в Республики Беларусь
Other Titles: Improvement of quality and prestige of the I stage of university education in the republic of Belarus
Authors: Миронов, Д. Н.
Гончаренко, В. П.
Mironov, D. N.
Goncharenko, V. P.
Keywords: материалы конференций;повышение качества образования;повышение престижа образования;improving the quality of education;increasing the prestige of education
Issue Date: 2019
Publisher: БГУИР
Citation: Миронов, Д. Н. Повышение качества и престижа I ступени вузовского образования в Республики Беларусь / Д. Н. Миронов, В. П. Гончаренко // Вопросы подготовки военных специалистов в учреждениях образования: проблемы и пути решения = Questions of preparation of military specialists in educational institutions: problems and solutions : материалы Международной заочной научно-методической конференции, Минск, 28 февраля 2019 г. / Белорусский государственный университет информатики и радиоэлектроники; редкол.: Ю.Е. Кулешов [и др.]. – Минск, 2019. – С. 71 – 76.
Abstract: В работе рассмотрены достоинства и недостатки современной системы получения высшего и среднего образования в Республике Беларусь, разработаны мероприятия и алгоритм способствующие повышение качества и престижа образования.
Alternative abstract: The paper discusses the advantages and disadvantages of a modern system of higher and secondary education in the Republic of Belarus, developed measures and an algorithm to improve the quality and prestige of education.
URI: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/34949
Appears in Collections:Вопросы подготовки военных специалистов в учреждениях образования: проблемы и пути решения (2019)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Mironov_Povysheniye.PDF500.7 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.