Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/35150
Title: Модульна-рэйтынгавы падыход пры вывучэнні дысцыпліны “Беларуская мова (прафесійная лексіка)”
Authors: Шумчык, Ф. С.
Keywords: материалы конференций;вучэбныя праграмы;модульна-рэйтынгавы падыход
Issue Date: 2019
Publisher: БГУИР
Citation: Шумчык, Ф. С. Модульна-рэйтынгавы падыход пры вывучэнні дысцыпліны “Беларуская мова (прафесійная лексіка)” / Ф. С. Шумчык // Актуальные вопросы профессионального образования = Аctual issues of professional education : тезисы докладов II Международной научно-практической конференции, Минск, 11 апреля 2019 г. Белорусский государственный университет информатики и радиоэлектроники; редкол.: С. Н. Анкуда [и др.]. – Минск, 2019. – С. 305 – 306.
Abstract: Вучэбныя праграмы дысцыплін спецыяльнасцей сярэдняй спецыяльнай адукацыі аб’ёмныя па змесце, і для іх засваення дадатковыя вучэбныя гадзіны не выдзяляюцца, наадаварот, як паказвае практыка апошніх гадоў, адукацыйныя стандарты спецыяльнасцей становяцца больш практыкаарыентаванымі, у вучэбных планах павялічваюцца вучэбныя гадзіны на вучэбную і вытворчую практыку, скарачаюцца гадзіны на тэарэтычнае навучанне.
URI: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/35150
Appears in Collections:Актуальные вопросы профессионального образования : тезисы докладов 2 Международной научно-практической конференции (2019)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Shumchik_Modulna-reytingavy.PDF327.58 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.