Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/3518
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЧерепица, Л. С.-
dc.date.accessioned2015-03-05T07:37:58Z
dc.date.accessioned2017-07-18T12:07:19Z-
dc.date.available2015-03-05T07:37:58Z
dc.date.available2017-07-18T12:07:19Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationЧерепица, Л. С. Методические рекомендации по организации познавательной деятельности студентов в контексте решения пропедевтических задач / Л. С. Черепица // Дистанционное обучение – образовательная среда XXI века: материалы VIII международной научно-методической конференции. (Минск, 5–6 декабря 2013 года). – Минск: БГУИР, 2013. – С. 61 - 62.ru_RU
dc.identifier.urihttps://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/3518-
dc.description.abstractThe author proposes an original method of intensification of students’ learning activity on the basis of combinatorial teaching. This method consists of the next learning levels: Propaedeutics, School of organization of a learning activity, Organization of learning activity on the level of creation. The first level, Propaedeutics, is discussed here.ru_RU
dc.language.isoruru_RU
dc.publisherБГУИРru_RU
dc.titleМетодические рекомендации по организации познавательной деятельности студентов в контексте решения пропедевтических задачru_RU
dc.typeArticleru_RU
Appears in Collections:Дистанционное обучение - образовательная среда XXI века (2013)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Методические рекомендации.PDF563.31 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.