Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/35240
Title: Учебная программа по инженерной графике для курсантов военно-технического факультета как способ повышения эффективности образовательного процесса
Other Titles: EDUCATIONAL PROGRAM IN ENGINEERING GRAPHICS FOR CADETS OF MILITARY-TECHNICAL FACULTY AS A WAY TO INCREASE EFFICIENCY OF THE EDUCATIONAL PROCESS
Authors: Толстик, И. В.
Keywords: материалы конференций;инженерная графика;учебная программа;графическая подготовка курсантов;engineering graphics;curriculum;graphic training of students
Issue Date: 2019
Publisher: БГУИР
Citation: Толстик, И. В. Учебная программа по инженерной графике для курсантов военно-технического факультета как способ повышения эффективности образовательного процесса / И. В. Толстик // Проблемы повышения эффективности образовательного процесса на базе информационных технологий = Problems of improving the efficiency of the educational process based on information technology: материалы XII Междунар. науч.-практ. конф. (Республика Беларусь, Минск, 25 апреля 2019 года) / редкол.: Ю. Е. Кулешов [и др.]. - Минск : БГУИР, 2019. – С. 183 – 187.
Abstract: Показана роль инженерной графики в графической подготовке курсантов военно-технического факультета, а также рассмотрена основная задача новой учебной программы по инженерной графике в связи с сокращением срока обучения и представлено её содержание. the role of engineering graphics in graphic training of cadets of the military-technical faculty is shown, and the main task of the new curriculum for engineering graphics in connection with the reduction of the period of study is also considered and its content is presented.
URI: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/35240
Appears in Collections:Проблемы повышения эффективности образовательного процесса на базе информационных технологий 2019

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tolstik_Uchebnaya.PDF115.1 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.