Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/35744
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЗайцева, К. С.-
dc.date.accessioned2019-07-17T10:40:41Z-
dc.date.available2019-07-17T10:40:41Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationЗайцева, К. С. Тенденции применения программатик рекламы в Республике Беларусь : автореф. дисс. ... магистра экономических наук : 1-25 80 04/ К. С. Зайцева; науч. рук. И. В. Марахина. - Минск : БГУИР, 2019. – 11 с.ru_RU
dc.identifier.urihttps://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/35744-
dc.language.isoruru_RU
dc.publisherБГУИРru_RU
dc.subjectавторефераты диссертацийru_RU
dc.subjectпрограмматик-рекламаru_RU
dc.subject«Индустрия 4.0»ru_RU
dc.titleТенденции применения программатик рекламы в Республике Беларусьru_RU
dc.typeАвторефератru_RU
Appears in Collections:1-25 80 04 Экономика и управление народным хозяйством

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zaiceva_Tendencii.pdf606.27 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.