Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/38267
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКовалева, Т. Г.-
dc.date.accessioned2020-01-20T13:47:57Z-
dc.date.available2020-01-20T13:47:57Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationКовалева, Т. Г. Формирование профессиональной иноязычной компетенции в рамках дистанционного обучения специалистов в виртуальной среде MOODLE / Ковалева Т. Г. // Дистанционное обучение – образовательная среда XXI века : материалы XI Международной научно-методической конференции, Минск, 12-13 декабря 2019 г. / редкол.: В. А. Прытков [и др.]. – Минск : БГУИР, 2019. – C. 144–145.ru_RU
dc.identifier.urihttps://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/38267-
dc.description.abstractThe article deals with the results of developing the technology of distance education in vocational English. Particular attention is paid to the use of the MOODLE system in the English language teaching to workers of rescue services. The theoretical approaches and practical experience in developing communicative skills of specific category of rescue workers in Belarus are presented. The benefits of the technology of distance learning using MOODLE virtual environment is described. It is underlined that blended learning is the most effective form of language education.ru_RU
dc.language.isoruru_RU
dc.publisherБГУИРru_RU
dc.subjectматериалы конференцийru_RU
dc.subjectдистанционное обучениеru_RU
dc.subjectвиртуальная среда MOODLEru_RU
dc.subjectобучение английскому языкуru_RU
dc.titleФормирование профессиональной иноязычной компетенции в рамках дистанционного обучения специалистов в виртуальной среде MOODLEru_RU
dc.typeСтатьяru_RU
Appears in Collections:Дистанционное обучение - образовательная среда XXI века (2019)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kovaleva_Formirovaniye.pdf800.04 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.