Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/38278
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКуракевич, Н. И.-
dc.contributor.authorСоколова, А. С.-
dc.date.accessioned2020-01-21T12:24:29Z-
dc.date.available2020-01-21T12:24:29Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationКуракевич, Н. И. Основополагающие ориентиры модели дистанционного образования: аспект взаимодействия / Куракевич Н. И., Соколова А. С. // Дистанционное обучение – образовательная среда XXI века : материалы XI Международной научно-методической конференции, Минск, 12-13 декабря 2019 г. / редкол.: В. А. Прытков [и др.]. – Минск : БГУИР, 2019. – C. 176.ru_RU
dc.identifier.urihttps://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/38278-
dc.description.abstractStudents’ educational support in the field of distance learning is an important criterion for encouraging students and development of academic progress. The effective student support is a key benchmark that improves the learning process. The purpose of this article is to emphasize the need of implementing an integrated student support system in distance learning process.ru_RU
dc.language.isoruru_RU
dc.publisherБГУИРru_RU
dc.subjectматериалы конференцийru_RU
dc.subjectдистанционное обучениеru_RU
dc.subjectобразовательная поддержка студентовru_RU
dc.titleОсновополагающие ориентиры модели дистанционного образования: аспект взаимодействияru_RU
dc.typeСтатьяru_RU
Appears in Collections:Дистанционное обучение - образовательная среда XXI века (2019)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kurakevich_Osnovopolagayushchiye.pdf256.57 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.