Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/38339
Title: Информационно-коммуникационные технологии как условие реализации инклюзивных подходов в образовании
Authors: Сидоренко, Р. С.
Keywords: материалы конференций;инклюзивное образование;особенности психофизического развития
Issue Date: 2019
Publisher: БГУИР
Citation: Сидоренко, Р. С. Информационно-коммуникационные технологии как условие реализации инклюзивных подходов в образовании / Сидоренко Р. С. // Непрерывное профессиональное образование лиц с особыми потребностями: сборник статей III Международной научно-практической конференции, Минск, 5 декабря 2019 г. / Белорусский государственный университет информатики и радиоэлектроники; редкол. : А. А. Охрименко [и др.]. – Минск: БГУИР, 2019. – С. 112 – 114.
Abstract: Today, all the necessary conditions have been created for the implementation of the tasks outlined in the Concept for the Development of Inclusive Education. Subject to competent pedagogical support, ICT will directly contribute to improving the quality of education, taking into account the peculiarities of psychophysical development, as well as the development of inclusive processes in education.
URI: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/38339
Appears in Collections:Непрерывное профессиональное образование лиц с ограниченными возможностями (2019)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Sidorenko_Informatsionno_kommunikatsionnyye.pdf333.96 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.