Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/38345
Title: Подходы к пониманию и формированию инклюзивной культуры в условиях повышения квалификации педагогов
Authors: Смирнова, А. В.
Keywords: материалы конференций;инклюзивное образование;образование
Issue Date: 2019
Publisher: БГУИР
Citation: Смирнова, А. В. Подходы к пониманию и формированию инклюзивной культуры в условиях повышения квалификации педагогов / Смирнова А. В. // Непрерывное профессиональное образование лиц с особыми потребностями: сборник статей III Международной научно-практической конференции, Минск, 5 декабря 2019 г. / Белорусский государственный университет информатики и радиоэлектроники; редкол. : А. А. Охрименко [и др.]. – Минск: БГУИР, 2019. – С. 118 – 121.
Abstract: A work in a continuing education system for teachers who do not have a defectological education is presented. A number of measures aimed at improving the professional competence of educational executives and specialists is reflected. The importance of the competency-based approach in the implementation of the educational process for children with special needs of psychophysical development is substantiated.
URI: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/38345
Appears in Collections:Непрерывное профессиональное образование лиц с ограниченными возможностями (2019)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Smirnova_Podkhody.pdf338.68 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.