Please use this identifier to cite or link to this item:
https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/38345
| Title: | Подходы к пониманию и формированию инклюзивной культуры в условиях повышения квалификации педагогов |
| Authors: | Смирнова, А. В. |
| Keywords: | материалы конференций;инклюзивное образование;образование |
| Issue Date: | 2019 |
| Publisher: | БГУИР |
| Citation: | Смирнова, А. В. Подходы к пониманию и формированию инклюзивной культуры в условиях повышения квалификации педагогов / А. В. Смирнова // Непрерывное профессиональное образование лиц с особыми потребностями : сборник статей III Международной научно-практической конференции, Минск, 5 декабря 2019 г. / Белорусский государственный университет информатики и радиоэлектроники ; редкол.: А. А. Охрименко [и др.]. – Минск, 2019. – С. 118–121. |
| Abstract: | A work in a continuing education system for teachers who do not have a defectological education is presented. A number
of measures aimed at improving the professional competence of educational executives and specialists is reflected. The importance of
the competency-based approach in the implementation of the educational process for children with special needs of psychophysical
development is substantiated. |
| URI: | https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/38345 |
| Appears in Collections: | Непрерывное профессиональное образование лиц с особыми потребностями (2019)
|
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.