Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/38475
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТитова, Е. Э.-
dc.date.accessioned2020-02-04T08:02:12Z-
dc.date.available2020-02-04T08:02:12Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationТитова, Е. Э. Интерактивный тест как форма оценки и самооценки студентов дистанционного обучения / Титова Е. Э. // Дистанционное обучение – образовательная среда XXI века : материалы XI Международной научно-методической конференции, Минск, 12-13 декабря 2019 г. / редкол.: В. А. Прытков [и др.]. – Минск : БГУИР, 2019. – C. 320.ru_RU
dc.identifier.urihttps://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/38475-
dc.description.abstractThe possibilities of interactive testing in distance learning on the Moodle platform are noted, the functions of interactive testing are highlighted.ru_RU
dc.language.isoruru_RU
dc.publisherБГУИРru_RU
dc.subjectматериалы конференцийru_RU
dc.subjectдистанционное обучениеru_RU
dc.subjectинтерактивный тестru_RU
dc.titleИнтерактивный тест как форма оценки и самооценки студентов дистанционного обученияru_RU
dc.typeСтатьяru_RU
Appears in Collections:Дистанционное обучение - образовательная среда XXI века (2019)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Titova_Interaktivniy.pdf375.37 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.