Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/38475
Title: Интерактивный тест как форма оценки и самооценки студентов дистанционного обучения
Authors: Титова, Е. Э.
Keywords: материалы конференций;дистанционное обучение;интерактивный тест
Issue Date: 2019
Publisher: БГУИР
Citation: Титова, Е. Э. Интерактивный тест как форма оценки и самооценки студентов дистанционного обучения / Титова Е. Э. // Дистанционное обучение – образовательная среда XXI века : материалы XI Международной научно-методической конференции, Минск, 12-13 декабря 2019 г. / редкол.: В. А. Прытков [и др.]. – Минск : БГУИР, 2019. – C. 320.
Abstract: The possibilities of interactive testing in distance learning on the Moodle platform are noted, the functions of interactive testing are highlighted.
URI: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/38475
Appears in Collections:Дистанционное обучение - образовательная среда XXI века (2019)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Titova_Interaktivniy.pdf375.37 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.