Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/38683
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorRybina, G. V.-
dc.contributor.authorSorokin, I. A.-
dc.contributor.authorKorsachev, A. A.-
dc.contributor.authorDvorchik, M. A.-
dc.date.accessioned2020-03-11T08:01:21Z-
dc.date.available2020-03-11T08:01:21Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationSome Aspects of Intelligent Technology of Construction of the Tutoring Integrated Expert Systems / Galina V. Rybina [et al.] // Открытые семантические технологии проектирования интеллектуальных систем = Open Semantic Technologies for Intelligent Systems (OSTIS-2020) : сборник научных трудов / Белорусский государственный университет информатики и радиоэлектроники ; редкол.: В. В. Голенков (гл. ред.) [и др.]. – Минск, 2020. – Вып. 4. – С. 69–72.ru_RU
dc.identifier.urihttps://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/38683-
dc.description.abstractWe analyze the experience of development and use of tutoring integrated expert systems in MEPhI educational process. These systems were created on the basis of problem-oriented methodology and intelligent software environment of AT-TECHNOLOGY workbench. The emphasis is on the peculiarities of the implementation of certain tasks of intellectual training, related to the identification of students’ knowledge and skills to solve non-formalized problems.ru_RU
dc.language.isoenru_RU
dc.publisherБГУИРru_RU
dc.subjectматериалы конференцийru_RU
dc.subjectintegrated expert systemsru_RU
dc.subjectAT-TECHNOLOGY workbenchru_RU
dc.subjectintelligent software environmentru_RU
dc.subjecttutoring integrated expert systemsru_RU
dc.subjectintelligent trainingru_RU
dc.titleSome Aspects of Intelligent Technology of Construction of the Tutoring Integrated Expert Systemsru_RU
dc.title.alternativeНекоторые аспекты интеллектуальной технологии построения обучающих интегрированных экспертных системru_RU
dc.typeСтатьяru_RU
local.description.annotationМы анализировали опыт разработки и использования интегрированных экспертных систем обучения в учебном процессе НИЯУ МИФИ. Эти системы были созданы на основе основы проблемно-ориентированной методологии и интеллектуального программного обеспечения среды инструментального комплекса АТ-ТЕХНОЛОГИЯ. Выразительность речь идет об особенностях реализации тех или иных задач организации интеллектуальное обучение, связанное с идентификацией личности обучающихся знания и умения решать неформализованные задачи.-
Appears in Collections:OSTIS-2020

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Rybina_Some.pdf131.11 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.