Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/39387
Title: Системный подход в исследованиях практического маркетинга
Other Titles: A systematic approach to practical marketing research
Authors: Пилиневич, Л. П.
Шенец, К. В.
Keywords: материалы конференций;системный подход;маркетинг;иерархия;состав системы;system approach;marketing;hierarchy
Issue Date: 2020
Publisher: Беспринт, РБ
Citation: Пилиневич, Л. П. Системный подход в исследованиях практического маркетинга / Л. П. Пилиневич, К. В. Шенец // BIG DATA and Advanced Analytics = BIG DATA и анализ высокого уровня: сб. материалов VI Междунар. науч.-практ. конф., Минск, 20-21 мая 2020 года: в 3 ч. Ч. 3 / редкол.: В. А. Богуш [и др.]. – Минск : Бестпринт, 2020. – С. 221–226.
Abstract: В этой статье приводится идея применения системного подхода к исследованию практического маркетинга. Такой подход позволяет применить методы системности при установлении эффективности деятельности предприятия, предупреждения потери ресурсов и времени за счет определения оптимальных методов планирования, организации, контроля, поддержания коммуникативных отношений между всеми подсистемами предприятия и внешними партнерами. This article presents the idea of applying a systematic approach to the study of practical marketing. This approach allows you to apply systematic methods in establishing the effectiveness of an enterprise, preventing the loss of resources and time by identifying the best methods of planning, organizing, controlling, maintaining communication between all enterprise subsystems and external partners.
URI: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/39387
ISBN: 978-985-905-339-9
Appears in Collections:BIG DATA and Advanced Analytics = BIG DATA и анализ высокого уровня (2020)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pilinevich_Sistemniy.pdf606 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.