Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/39395
Title: Анализ развития образования в области электронного маркетинга
Other Titles: The development of education in the field of electronic marketing
Authors: Проровский, А. Г.
Keywords: материалы конференций;цифровой маркетинг;digital marketing
Issue Date: 2020
Publisher: Беспринт
Citation: Проровский, А. Г. Анализ развития образования в области электронного маркетинга / А. Г.Проровский // BIG DATA and Advanced Analytics = BIG DATA и анализ высокого уровня: сб. материалов VI Междунар. науч.-практ. конф., Минск, 20-21 мая 2020 года: в 3 ч. Ч. 3 / редкол.: В. А. Богуш [и др.]. – Минск : Бестпринт, 2020. – С. 161–166.
Abstract: Парадигма образования меняется: на смену классическому (теория, практика, практические навыки) приходит перевёрнутая (практические навыки, применение, теоритическое осмысление). Активно внедряются в образовательный процесс современные информационно-коммуникационные технологии. Цифровой маркетинг очень быстро развивается, что заставляет и преподавателей, и студентов не останавливаться, а постоянно двигаться вперед.
Alternative abstract: The paradigm of education is changing: the classical one (theory, practice, practical skills) is replaced by an inverted One (practical skills, application, theoretical understanding). Modern information and communication technologies are being actively introduced into the educational process. Digital marketing is developing very quickly, which makes both teachers and students not stop, but constantly move forward.
URI: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/39395
ISBN: 978-985-905-339-9
Appears in Collections:BIG DATA and Advanced Analytics = BIG DATA и анализ высокого уровня : материалы конференции (2020)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Prorovskiy_Analiz.pdf714.56 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.